משה קראוס סוכנות לביטוח מאמינה בקשר והיכרות אישית עם הלקוחות, בשקיפות מלאה, ובאמון מלא, תוך התחייבות לשירות מקצועי אישי הגון ואיכותי הנותן מענה לצרכי הלקוח תוך כיבוד פרטיותו.
אמנת השירות מבוססת על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות שפורסם ע"י בממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 1 במאי 2018 ומביאה ליידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:
- הסוכנות תיתן מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד פניית הלקוח המבקש אם באמצעות שיחה טלפונית ואם באמצעות תאום פגישה כאמור, בהתאם לצורך ולמהות הפניה.
- הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה לכל פניה ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל האפשר תוך שבעה ימי עסקים מיום פניית הלקוח.
- הסוכנות תיתן מענה ענייני תוך פרק זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים.
- הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מיום קבלת פניית הלקוח.
- הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים.
- במידה והתרחש אחד או יותר מהשינויים הבאים עליך לעדכן אותנו בהקדם לצורך ביצוע התאמת צרכים והנחיות מחודשים.
- עזיבת מקום עבודה.
- הצטרפות למקום עבודה.
- הפיכה משכיר לעצמאי או להיפך.
- שינוי בגובה שכר.
- שינוי מקצוע.
- שינוי מצב משפחתי.
- שינוי מצב בריאותי.
- שינוי סטאטוס עישון.
- שינוי בהעדפות תחביבים מסוכנים.
משה קראוס סוכנות לביטוח ואנשי הצוות מודים לך על שבחרת בנו, ואנו נעשה את כל שביכולתנו לשרת אותך בנאמנות ובמסירות ולהצדיק את האמון שנתת/ה בנו.
משה קראוס סוכנות לביטוח נותנת מענה בכל הביטוחים הפרטיים: רכבים דירות חיים בריאות, וכן בביטוחים עסקיים: בתי עסק, חבויות, צד ג אחריות מקצועית וכו'.